Ofte stilte spørsmål

Hvilket fraktselskap leverer min bestilling?

Vi samarbeider med posten for å sikre en trygg og rask levering. Du får bestillingen levert til postkassen eller nærmeste hentested.

Er det mulig å spore bestillingen min?

Ja, det er mulig å spore din bestilling. Etter pakken er sendt så vil du få tilsendt et sporingsnummer på e-post, slik at du kan spore bestillingen hele veien til deg.

Hvor lang tid tar det før jeg mottar bestillingen min?

Vi sender bestillinger daglig fra bergen. Legger du inn en bestilling før kl. 12, sender vi den samme dag. Leveringstiden er 1–3 virkedager.

Hvor mye koster frakt ?

Alle bestillinger over 299 Kr

Hvordan returnerer jeg min bestilling?

Ta kontakt med oss på e-post for å returnere din bestilling.

E-post: kundeservice@oloro.no

Kan jeg returnere bestillingen min og få tilbake pengene hvis jeg ikke blir fornøyd?

Vi tilbyr 30 dagers åpent kjøp på alle bestillinger som betyr at du kan returnere bestillingen din innen 30 dager og få pengene tilbake.